2012. július 6., péntek

Programajánló

Kispál és a Borz éneklés

Mi is ez pontosan?

"Sokunknak nagyon hiányoznak Kispálék,és arra gondoltunk, mi lenne ha összeszednénk a kispálos rajongókat,utána egy szép nyári vasárnap együtt énekeljünk el 20 számot a városligetben."

Mikor és hol lesz?

Időpont: 2012.07.08. (vasárnap)
Helyszín: Városliget (PECSA mögötti NAGYRÉTEN!)


Mely számokat fogjuk elénekelni?


1 - Csillag vagy fecske
2 - Emese
3 - Nem fáj
4 - A következő buszon
5 - Autók a tenger felé
6 - Csiga
7 - Szőkített nő
8 - Etetés
9 - Szívrablás
10 - Lefekszem a hóba
11 - Zár az égbolt
12 - De szeretnék
13 - 0 óra 2 perc
14 - I like gemenc
15 - Kicsi csillag
16 - Zsákmányállat
17 - Húsrágó hídverő
18 - Tiszai pu.
19 - Kicsit had'
20 - Ha az életben
*21 - Még egyszer
*22 - Hang és fény
*23 - WC-n sírni
*24 - Ágy, asztal, tv
*25 - Vackolj belém

Több információt ITT és ITT találtok illetve ITT egy cikk is

Saját vélemény:


Nekem nagyon tetszik Sztomy kezdeményezése, én még nem hallottam hasonlókról, miszerint gyűljünk össze sokan, és énekeljünk. Személy szerint nem életem első pillanatától fogva vagyok oda Kispál és a Borzért, már a felbomlásuk után kezdtem megszeretni a zenéjüket, de mostanra szinte az összeset kívülről fújom. Lehetőleg én is ott tudok lenni, bár még képlékeny a dolog, de nagyon bánnám ha kihagynám. Az biztos.  

Ti kedvet kaptatok a programhoz?

Adri

1 megjegyzés: