2012. július 7., szombat

Élek még én is :)

Régóta nem olvashattatok tőlem bejegyzést, nem maradt időm a blogolásra egész mostanáig. Csodálatos 2 hetet tudhatok magam mögött. Nem is titok, hogy hol voltam, végig paciknál. Imádom a lovakat, lassan 6 éve lovagolok, és most ott lakhattam egy lovardában, folyton ott lehettem körülöttük, hihetetlen jó volt. És ráadásul rengeteg embert megismertem, akik ugyanúgy szeretik a pacikat, mint én. Szuper volt, és köszönöm, hogy ott lehettem :)

Felhővel :)
Most már ígérem, sűrűbben fogok írni, és addig is, amíg nem jön új bejegyzés, íme a legújabb szerzeményem:

5000 Ft körül vettem dm-ben, valami hihetetlen finom illata van, gyümölcsös, édes, fiatalos. Imádom. Nem valami hű de tartós, de egész hosszan fennmarad, reggeltől kora délutánig. Én abszolút elégedett vagyok vele :)

Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése