2012. július 1., vasárnap

Hello July


Az elmúlt napokban lusta voltam írni. A nagy meleg rendesen leszívja az erőmet, én mégis a Belvárosban szaladgáltam és szendvicset fotóztam, mert igen, az menő, hogy sült csirke leszel, de nyomon tudod követni a folyamatot, hogy mekkorát harapsz a barátnőddel a Duna parton vagy a Westendben, és persze bevonalkázod, hogy mennyit ittatok az egyes helyeken.
Én abszolút alkalmazom a smink nélkül is jól elvagyok terápiát. Kibírhatatlan ebben a melegben, és nem szeretnék zombinak tűnni, mikor leolvadt alapozós fejjel bemegyek egy klímás helyre, és az arcomra fagy az alapozó. (már volt szerencsém hasonló látvánnyal találkozni, higgyétek el, nem kellemes látvány)
A körmeim letörtek, nagyon kis csutkák, szóval most nincs kifestve, majd holnap ha több időm lesz utánajárok, hogy mivel dobhatnám fel. :)
Jövőhetem elég sűrű lesz, és Kriszti sem lesz itthon, ő táborozik, így én tartom a frontot, azért írom a bejegyzéseket. :)

Hoztam pár inspirációs képet, zenét:





A zenék, amik engem inspirálnak :)








Titeket milyen képek, zenék inspirálnak?

Adri






2 megjegyzés:

  1. jaj az első képen a csaj nadrágja <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik. Keresgéltem, hogy hol lehet megvenni, de sajnos egyik webshopnak sincs pont ugyan ilyen nadrágja, vagy csak én vagyok vak. :D

      Törlés