2012. június 24., vasárnap

Pupa töredezős lakk

Anyutól kaptam egy szuper repesztő lakk szettet, mégpedig Pupa márkájút, remélem, sokáig használható marad.


A szettben egy fehér alaplakk volt, aminek 4 perces száradási időt írtak, amit szépen tart is, és egy pink töredeős lakk, aminek 10 másodpercet. Ő is nagyon szépen tartja. Az árát sajnos nem tudom, mivel nem én vettem.

Ilyen kis dobozkában volt. A jobb oldali dobozka tartalmáról majd később írok, de ki lehet találni, hogy mi van benne :)
A doboza alapján egy kicsit élénkebb színt vártam, de így is tetszik. A fehér lakk egy rétegben nem fed szépen, de nem akartam 2 réteget, mert úgyis ráfestem a pinket. Hiba volt, kell alá a két réteg, és fontos megvárni, hogy teljesen megszáradjon, érdemes akár 10 percet is várni, bár 4 perc után már száraz.
Az alaplakk
Először használtam repesztős lakkot, felkentem egy rétegben, de olyan nagyon csúnya lett, hogy inkább rákentem még egy réteget a már megszáradt lakkra. Így sokkal szebb lett, de remélem, lesz még ennél szebb is :)
Két réteg repedezős lakk
Ti szoktatok repedezős lakkot használni? Szeretitek?
Kriszti

2 megjegyzés:

  1. úúú nagyon jó! :) szerintem elég élénk a pink.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöööm szerelmes vagyok belé két nap lovastáboroztatás után is fennvan gyönyörűen :DDD

      Törlés