2012. június 19., kedd

Pupa Diva's Lashes szempillaspirál

Még karácsonyra kaptam ezt a szempillaspirált, de nagyon szeretem, muszáj volt írnom róla :D 

Pupa Diva's Lashes Szempillaspirál

Pupa Diva's Kit volt a neve azt hiszem a csomagnak, amiben kaptam, volt benne egy szempillaspirál, egy szemceruza, és egy pici csillogós tartó nekik. Leginkább a tolltartóhoz hasolnított, csak kicsi. Akartam arról is képet, de nem nem találtam, úgyhogy képzeljétek el :) A szemceruza egész hamar elfogyott, de ezt még most is használom. Külsőre nagyon tetszik, könnyen megtalálom a táskámban, mert piros és egyedi az alakja is :) Az ecsete nagy, nagyon dúsítós, és tényleg szuper dús szempillákat varázsol, pedig alig van.
Nagy ecsete van, sok festéket felvesz
Most már kezd besűrűsödni, de még mindig használható december óta, ami elég szép teljesítmény. Viszont nagyon kell vele vigyázni, mert nagy az ecsete, és minél többször áthúzod a szempilláidon, annál hosszabbak, dúsabbak lesznek, ha viszont túl sokszor csinálod, mert még dúsabbat akarsz, egyszer csak összeragad, úgy 3-4 réteg után, de annyira, hogy szempilla fésűvel, vagy másik szemspirál applikátorral se lehet szétszedni. Olyankor úgy néz ki, mint a képen, távolról nem csúnya, viszont a dús hatás teljesen elmúlik, és olyan átlagos lesz.
Nem szabad túl sok rétegben felkenni

Ti használtok Pupa termékeket? Mi a véleményetek róluk?
Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése