2012. június 18., hétfő

Pandás köröm

Ez az abszolút kedvenc köröm díszítésem. Cuki, egyszerű, gyorsan kész van, nem giccses, mégis különleges, és nem nő le. Találtam decemberi képeket, amikor először megcsináltam magamnak, így nézett ki. Furcsa, fejlődtem azért azóta :D

 Első pandáim

Milyen hosszú hajam volt *-* És vasalás nélkül ilyen egyenes! Sajnos most már nem:/

Mutatnék mostani képet is, de még a köves francia manikűr van a kezemen, és olyan szép, nincs szívem lemosni :) 

Itt pedig a tutorial hozzá:

Remélem tetszett, és kipróbáljátok :)
Kriszti


6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos! Van kedvetek szerepelni egy új bloggerinás bejegyzésemben? bellalablog@gmail.com--> ide kérek egy rövid leírást a blogról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) persze hogy van :) arról írjunk, hogy kik vagyunk és miről szól a blog? :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. örülök ha tetszik :) én is nagyon szeretem, ez a kedvencem :))

      Törlés