2012. június 22., péntek

Moyra csillámos-matt fekete lakk

Nemrég vettem meg a Moyra 406-os számú lakkját. Az üvegben jól látszanak a csillámok, de rá van írva hogy matt. Kíváncsi voltam, milyen egy csillogós-matt lakk, és nem is volt drága, úgyhogy megvettem.


Kipróbáltam a hüvelykujjamon a többi fekete lakkommal, így olyan volt, mintha szürke lenne.
Balról jobbra: Miss Sporty 080, NYC 272, Moyra 406
Nem tetszett így a színe, de meg akartam nézni egyedül is, úgyhogy kifestettem vele a körmeimet. Így már nagyon tetszett a végeredmény, nem tűnt annyira szürkésnek, és különböző fényekben teljesen más.

Fölülről jövő közepes erősségű fénynél mattnak hat, és picit  csillámos.
Ha oldalról jón a fény, akkor teljesen matt
Vakuval, nem fénylik, de nagyon csillámosnak hat erős fényben.


Nagyon hasonlít a NYC 272-es lakkjára, szinte ugyanolyanok, csak a NYC lakkban kékesebbek a csillámok, és nem matt. Majd megpróbálok valami szépet csinálni ezzel a két lakkal.

A tartósságáról még nem tudok mit mondani, ma tettem fel, de tartósnak tűnik. Viszont szupergyorsan szárad, felraktam, és máris matt volt, és ha belenyomtam az ujjam, akkor se hagyott nyomot, fél perc alatt tényleg száraz volt, pedig a Moyrák lassan szoktak száradni. Lehet, hogy a matt hatás miatt van, vagy nem tudom, de pozitívan csalódtam benne.

Ti próbáltatok már matt lakkokat? Mi a véleményetek róluk?

Kriszti

1 megjegyzés:

  1. szia!
    ez tényleg szürke nem fekete.Én is feketének néztem, de aztán megnéztem a moyra honlapján és a matt feketének 408-as a száma.Először bosszankodtam, hogy át is vertek és nem is láttam jól abban a fényben, de nem rossz ez a szín sem.

    VálaszTörlés