2012. június 16., szombat

Francia köröm

körmös bigyók bejegyzésben már írtam az Oriflame körömdíszeimről. Most egy sima, visszafogott francia manikűrt csináltam magamnak, de gondoltam, feldobom kicsit. Nagyon tetszik a végeredmény, úgyhogy meg is mutatom:  
És külön büszke vagyok magamra, hogy sikerült egyenesen feltennem a kis csillogós köveket :D Fehét lakknak amúgy egy color club lakkot használtam, mini 24 French Tip van az aljára írva, de a mini szerintem arra utal, hogy kis üveges, viszont szuper egyenes vonalat lehet vele húzni, franciához, és egész körömhöz is jó az ecset, egy rétegben is gyönyörűen fed, és a 7ml-s üveg 500 Ft körül van.

Kriszti

5 megjegyzés:

  1. tetszik a körömlakk színe :)
    Az én blogom: http://www.zsani-thefashionoflife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. De jó lett, ügyi :) Így belegondolva, de rég volt már francia körmöm...hmmm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm :) csinálj egyet gyorsan, és dobd fel valami kis mintával vagy dísszel, hogy vidám legyen :))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. köszönöm :) igazából a másik kezemen szebb, de arról nem csináltam képet :)

      Törlés