2012. május 29., kedd

Ruhák

Arra gondoltam, megmutatom nektek pár kedvenc darabomat, amit nem olyan régen vettem :)
Tally weijlben szereztem 4200-ért leárazva, de több mint egy hónapja, szóval nem nagyon kapható már szerintem. Élőben sokkal-sokkal élénkebb a színe, és gyönyörű. Nem tűnök benne vízilónak, a színe is gyönyörű és amúgy is. Eszméletlen szép :D

C&A, az árára nem emlékszem, de olcsó volt. Übercuki Minnie egeres pulcsi, más színekben is volt. Az a baj vele, hogy a belseje nagyon szöszöl, úgyhogy csak fekete pólóra lehet rávenni.

C&A mind a kettő, nem voltak drágák. A kék csíkorat régebben vettem, kicsit átlátszó. A másik váll ledobós, de nagyon tetszik a mintája, a színei, meg olyan "milkaszínű" körömlakkom van, mint a lány masnija. :)

A címkéje alapján ez is C&A, de régebbi, ajándékba kaptam. Nagyon tetszik, csak nem szoktam hordani, mert pont a mellemen vannak a szemei... De attól még nagyon aranyos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése