2012. május 27., vasárnap

Májusi szerzemények

Múlt hétre tavaszi-nyár eleji vásárlást terveztem, ami meg is valósult. Tavaly nem igazán vettem nyári ruhákat, a régebbieket pedig kinőttem, úgyhogy muszáj volt :) Itt az eredmény:

A nadrágot tavaly vettem a Pimkieben leárazáson, mert nagyon megtetszett, de nem volt semmi hozzá illő cuccom. Idén nem kifejezetten divatszín az ennyire élénk sárga (élőben még élénkebb), de szeretném hordani, és a H&M-ben sikerült 2490-ért hozzá illő balerinacipőt, és 1290-ért fülbevalót szereznem. Már megérte elmenni :))
 Ez a Marco Tozzi balerinacipő 8000 Ft körül volt, de nagyon kényelmes. Nekem alapvetően fájós a lábam, és csak a jó cipőkben tudok hosszabb ideig megmaradni. Ebben egy egész napnyi sétálgatás után se fájt a lábam, és még szép is, ami a legtöbb egészséges cipőről nem mondható el. :)
Egy short a Pull&Bear-ből (5000 Ft körül), és egy hosszú nadrág a Bershkából (4000 Ft körül). Nem pont ugyanolyan színűek, mint a ciőő, de jól néznek ki együtt. Az övet a H&M-ben vettem, 1290 Ft volt.
 Ebbe a shortba első látásra beleszerettem, gyönyörű színe van, és az alakja is szuper. A képhez képest élénkebb a színe és nagyon jól kiegészíti a kékes-türkizes top. Mindkettőt a Pull&Bear-ben vettem. A top 2000 Ft körül volt, a short 5000 Ft körül.

2 megjegyzés: