2012. május 29., kedd

Körmös bigyók (:

Tegnap pont használtam ezeket, és úgy gondoltam, írok róluk egy terméktesztet, mert én nem találtam semmi véleményt róluk a neten. Remélem, segít valakinek :)

Ez egy essence körömlakk szárító csepp. Más márkától még nem láttam ilyet, mindenhol csak az aeroszol van. Azt még nem próbáltam, de ez valami hihetetlen jó. Színtelen, szagtalan, víz-olaj-alkohol szerű meghatározhatatlan folyadék van benne. 1-2 csöppet kell a körmökre cseppenteni egy vagy két perccel a körömlakk felkenése után. Még azokat a lakkokat is megszárítja pár perc alatt, amik amúgy még órák múlva se száradnának meg. Arról nem is beszélve, hogy ha ezt rácsöppentem, (1 csepp bőven elég) akkor napokkal tovább fennmarad a lakk. Viszont az ujjam is olyan lesz, úgyhogy pár percig nem tudok fogni, utána meg óvatos kézmosás. Rossmannban lehet kapni, nem drága, szerintem übertuti dolog. :)

Oriflame köröm díszek. Adtak hozzá egy tuti pálcikát amit be kell vizezni, és fel lehet vele vinni a körömre. Én tegnap kipróbáltam, nem igazán sikerült, de először csináltam, úgyhogy betudható annak, hogy béna voltam. Átkentem fedőlakkal, és tartós. Nem jött le, pedig bicikliztem, buszoztam, kutyáztam, stb :) Kicsit furcsa nekem, mert magas, szóval kiáll a körmömből, nem szokott ilyen lenni, de zsebbe/táskába nyúlkáláskor se jön le. Árát sajnos nem tudom, ajándékba kaptam, de nagyon tetszik.

Remélem, segített valakinek <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése