2012. május 29., kedd

Converse táska

Converse táska avagy szerelem első látásra

Itt a kicsikém *-*
Én nagyon szeretem, praktikus, mert belefér az összes füzetem/könyvem, és még marad benne bőven hely, és amit a legjobban szeretek benne, hogy nem jön velem szembe az utcán. Kicsit mondjuk amerikai stílusú, de én nem azért vettem, báár, most, hogy megvan lehet nekem is be kéne szereznem néhány piros-fehér-sötétkék ruhát, mert hát nem velük van tele a ruhatáram :/

Néhány opció amit igencsak elfogadnék:


Adri

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. tudom de csak később láttam :D de ak is olyan cipője van a nővéremnek :$$

    VálaszTörlés
  3. honnan van a táska?: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukámtól kaptam ajándékba, így nem tudom :$

      Törlés
  4. Haj ne már!! Szerencsés vagy!

    VálaszTörlés