2012. május 28., hétfő

Bikini ötletek

Ha már ennyire a nyakunkon van a nyár, akkor lássuk az idei fürdőruhákat, én külföldi oldalakat nézegettem, így van rá esély, hogy még nem láttad az összest :)

1. Nekem nagyon tetszik, bár én csak csoki barnáknak ajánlom .
Itt lehet megvenni 8270 Ft átszámítva.

2. Az aztékos minta nekem nagyon bejön és a színe is szépek
Itt lehet megvenni 8270 Ft átszámítva

3. Annyira cuki ez a pöttyös fürdőruha, a melltartó push-upos, de nekem a formája nagyon tetszik, és a mintákat is kombinálták (pöttyös és csíkos)

4.Tetszik a szín kombináció, jól mutat együtt a rózsaszín és a sötétkék.
Itt lehet megvenni: 7515 Ft átszámítva

5. Nekem nagyon tetszenek a pöttyös bikinik, kicsit kislányosak mégis nőiesek :) 
Itt lehet megvenni: 16 Euró 

Adri




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése